god dag!

Jag och mattias vaknade vid 7 tiden vi lekte lite i hans rum, och sen gick jag snabbt in och duschade :)
När jag va klar va vincent vaken , jag gjorde frukost och vincent åt 2 mackor, och mattias en halv macka,
sen va det dags för dagis, han gick glatt in själv och sa hejdå mamma, ses sen och gjorde en släng puss :)

Jag och Mattias gick vidare till coop och väntade på Linda och theo vi skulle till öppna förskolan!, när vi kom dit visade det sig bara va pappor där!, men lika trevligt det :)

Vi lekte med barnen, gjorde massa fönster målningar, gjorde klart 3 stycken började på 1 ny och barnens namn, blev himla mycket bokstäver (14st) tror allt blev rätt där! ;)

jag ska dit imorgon med fast då är det babycafe :).

Vincent blev hämtad vid 2 tiden som han ska bli,  han höll på att ta av sig blöjan och skulle kissa på pottan <3.

han hade även varit duktig när dem skulle ut, hade tagit på sig overallen, mössan och skorna, (dock inte knöppt overallen, och skorna va på fel fot men va ändå jätte bra!)..

Mina pojkar är så otrolig duktiga!. Jag älskar er över allt annat!

Hm, vad ska man mer skriva idag?..

idag blir det ärtsoppa till middag, och våfflor ! :)

är sugen på en ny mobil,

Iphone 4,
LG
Sony ericsson
HTC?

hm!.. men får nog vänta tills jag har jobb ! :)

ska se om jag kan lägga in lite nya bilder sen idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0