Ullared!

ida var vi i ullared, jag, jenny och kimbely :).
vi kom dit vid halv 9, men kimbely ställde sig i kö, och jag och jenny hämtade vagnar och så :), så vi kom in direkt, vid 9 va alla 6000 vagnar slut, och det kom samanlagt 86bussar dit, (vissa var dubbeldäckare). Det va kö t o m inne om man skulle byta avdelning, helst till leksaksavdelningen!. fy!.
Igår hade dem sålt för över 25miljoner, och vid 2 när vi betlade, hade dem redan sålt över det!, och det var fortfarande kö in ill ullared!,
så tror det allt var mellan 40 000- 50 000 personer där idag!,
Stackars lilla kimbely som är hög gravid!, och jenny som fick köra medans jag och kimbely sov!

När vi kom hem så va elena och johan, och barnen hemma, och vi började på mat, så kom jocke, dem gick nyss och jag ska få vincent att sova nu, för jag är dö trött!.

det blev en
raceing, bobycar eller vad det heter,
Ljus
Stenar
fat (?)
tröja till johan
julgrejer
film till vincent
sked till mattias
reflexer till vagnen.
m m :)

Nu blir det sängen.l
sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0