hej och välkommen tillbaka!

god morgon!, här har det visst varit dött här ett tag!...

Tänk ta och börja om lite och ta tag i bloggen!, vad tycks om det?...

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

God morgon igen!,

vincent blev hela 2½ den 13 okt! helt otroligt,
mattias blir ett halv år den 11november!!

jag som tyckte jag nyss fick min killar <3..

vincent pratar på väldigt bra nu faktiskt, och dagis går jätte bra för han nu.. vi får snart hem dagis fotona, :)
mattias sitter nästan helt själv nu :),
ja tiden går snabbt, håller ni inte med?

idag ska vi bara ta det lungt, fast måste tvätta men det är inte så jätte jobbigt.. :).

nu ropade vincent så får gå till han, ska uppdatera ikväll ;)

     



Älskar min familj! <3

Kommentarer
Postat av: Vårat liv i bokstäver

smart det dära :) tack för tipset, men blir nog nästa år då thilian är lite äldre :)

2010-10-24 @ 10:41:00
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0