Tack!

Vill först tacka sara som gjorde om min blogg igår :D tyckte den blev jätte fin :D <3

Det var ju ett tag sen jag skrev så får väl säga förlåt, men inte allt för lätt att hinna med allt,
I helgen var Erika + hennes barn här och jenny. var roligt att träffa dem igen efter som det var ett bra tag sen.
Vi lekte mest med barnen och tog det lungt, blev lite slagsmål mellan miliam och Vincent om bilarna, efter  som milton lekte glatt med bollar och dammsugaren själv så slapp han den biten ;).

Dem åkte hem på söndagen vid 11 tiden, vid halv 12 kom johans föräldrar med ett soffbord som vi fick, vårt va sönder, och dem hade köpt ett nytt till sig själva så fick vi deras gamla :D

Efter dem hade åkt, så sov vincent till 3tiden, och vid 4 skulle vi ta tåget till Elena, och äta där.
men vi fick nästan springa hela vägen, sprang ca 2km, och tappade byxorna hela tiden haha, och vagnen va tung med barnen i :P. men vi hann med tåget :D,
Vi åkte från elena vid 8 tiden, och barnen somnade när vi kom hem, eller vincent gjorde, mattias sover nästan hela tiden haha.

Vi kollade på ishockyn vm finalen älskar att kolla på slutet när alla blir så glada, (det laget som vinner då).
Sen var det lägg dags efter som mattias skulle på ultaljud för sin njure.

Det var lite mindre än, när han låg i min mage,men han ska få sin medicen varje dag. tills läkaren kollat på han.

Mattias fick även sitt personnummer idag :D, så vi ska skicka in papper och så, måste bara komma på andra namn på han <3

Imorgon ska vi till BVC får se hur mycket han har gått upp han äter ju nästan hela tiden. Va riktigt jobbigt innan ultraljudet då han inte fick äta på 4timmar. han bara skrek och skrek i slutet =(.

Vi ska även kolla upp vincent imorgon. vi tror han är pollen allargiker. =/. Efter som hans ögon rinner som bara den när vi är ute. och ska kolla upp hans hosta!.

Nej nu får jag städa innan pojkarna vaknar.

Här får ni två bilder på mina älsklingar    <3


 

 vincent pussar mattias :D <3

Kommentarer
Postat av: jenny

fan elijaz har tryckt pa nagon knapp sa jag har inte de tre sista bokstaverna i alfabetet men du fattar kanske vad jag forsoker skriva... Va sota bilder.. Mattias ar verkligen lik sin mamma

2010-05-25 @ 10:13:46
URL: http://jennybehrami.blogg.se/
Postat av: Tova

Aww en sån sötnos, stort grattis till er! :) hoppas lilla familjen mår bra!

2010-05-27 @ 10:49:19
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0