Helgen

I helgen åkte vi upp till pappa och lotta =).
Vi åkte i fredes efter johan hade slutat jobba´, men innan dess va jag, vincent och mattias på öppnaförskolan, vi gick till en skog och grillade och lekte, men typiskt nog så började det regna!. så jag va genom blöt.
Jag följde med Katharina hem, sen gick vi till tågstationen och där möte vi johan =).

När vi skulle ta tåget till Båstad där min syster hämtade oss, det var för mycket folk vi fick nästan inte plats!. =/ Och vi hade ju en hel delpackning. En syskonvagn, vincents bilstol, en stor resväska och en stor kasse haha så vi tog en hel del plats ;P.

När vi kom hem till pappa och syster så  gjorde vi inte så mycket efter som vi kom ganska sent, det blev iallafall att vi åt en pizza :D.

På lördagen skulle vi iväg på kalas, Erika firade sina söner, Miliam och Milton. Va god smörgåstårta och god efter rätt :D, Det var lite trångt men det gör inget, alla fick ju plats och så.

Va rätt så många barn där med, så vincent hade jätte roligt, och mattias sov nästan hela tiden, =).

När vi kom hem på lördagen så följde jenny med in och vi spelade kort och tog det bara lungt, vincent somnade rätt tidigt så vi kunde verkligen ta det lungt hehe.

Igår var det ju morsdag :D, så vi åkte hem till Farmor, och fikade :D Det var jag, mattias,vincent,johan, pappa och annelie. 
Vid två tiden kom Annelies barn och vi åt pasta och köttfärssås. och chokladpudding som efterrätt :D. mums !

Sen tog vi tåget hem kvart över 5 och var hemma halv 8!.

Båda barnen var jätte duktiga på tåget, Både hem resan och dit resan :D. Satt/ låg fint i vagnen :D

Mattias har börjat hålla sin nacke rätt så bra själv nu, och han ler mer och mer hela tiden :D.
Vincent har pratar mer och mer :D, kommer nytt ord hela tiden, och lite meningar kommer då och då :D


Mina barn är så duktiga <3 Älskar dem otroligt mycket!!

Vi alla är dunder förkylda =(. sjukt jobbigt...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0