BVC

Idag var mattias på BVC han väger nu 3995g :D, fick inte veta hur lång han va =(.

Han har även massa svamp på tungan =(, så får inte amma han längre, efter som han har svamp och medicenen så vart det ej bra för mig eller han.!. så nu blir det ersättning och Pumpa ut då  och då.

Vi åkte in till Nova efter vi varit där. skulle köpa ett par byxor efter som jag tappar alla jag har!. men hittade inte ett ända. Men Johan hittade en parfym och spel, och jag hittade två par skor, och vincent fick också två par,
Efter vi varit på Nova gick vi till city cross och Ica och handlade, mattias blev hungirg och skrek, och vi hade ingen färdig ersättning och city cross hade slut på sitt, så vi fick springa in på Ica och handla det.

Sen gick vi in till gunnesbos tågstation och tog tåget hem.

vi har gått ca 2mil idag. det känns i bena!.

Nu ska vi strax äta, så kommer kanske en uppdatering sen!

Kommentarer
Postat av: jenny

Fortsätt att pumpa så mycket du bara kan. Vi fick lära oss jätte mycket under vår tid på sjukhuset och det är absolut bäst om man kan ge barnen bröstmjölk.. det visar sig sen när han blir lite äldre om han har fått gå miste om bröstmjölken. Jag pumpade fastän att jag inte ammade för jag ville ta tillvara på vart enda droppe mjölk jag hade! Det är inte roligt att pumpa men håll ut!

2010-05-26 @ 20:29:26
URL: http://jennybehrami.blogg.se/
Postat av: jenny

det är ju alltid så att när man verkligen försöker med ammningen så går det inte.... Men det är bra att du försöker i alla fall... Mer kan man ju inte göra.. Tror dock att Mattias får den mjölken han behöver och det är absolut inget fel att ge barnen ersättning. Det är så många barn som växer upp med det nu och det finns inga tecken på att det skulle vara dåligt. Huvudsaken är att mattias får det som kallas för råmjölk hos dej.



Ja du elijaz är en mycket lång pojke. Han är lika lång som en elva månaders bebis brukar vara haha.. Men han är som sagt en stor pojke. Han växer så det knakar den lilla grabben hehe..... vore roligt att se hur lång vincet var så kolla gärna upp det i din lilla bvc bok :D



Huset vi har köpt ligger i blåkulla i laholm så vi blir kvar här i krokarna... Du får gärna komma och hälsa på nu i sommar och se hur vi har det :D Ska vi ses denna helgen eller? Du skulle väll hem? Pussar till dej och barnen

2010-05-27 @ 10:12:12
URL: http://jennybehrami.blogg.se/
Postat av: Saara ♥Min Graviditet och Vardag♥

Tack så mycket :)

Kram

2010-05-28 @ 06:45:18
URL: http://itssaraslife.blogg.se/
Postat av: jenny

Jag vill jätte gärna träffa er men vill ju så klart inte utsätta elijaz för förkylning nu igen. han har ju varit rejält förkyld två gånger sedan han föddes redan. Men du kan väll känna efter hur du mår och så från dag till dag så kan vi ju hålla öppet att vi träffas när ni känner er bättre. Men i värsta fall får det ju bli i slutet av jjuni såvida vi inte kan mötas halvvägs någonstans... Vi kommer nog på något. Det viktigaste just nu är att ni blir friska! MEn som sagt, hör av dej nu i helgen om du känner att det känns bra så kan vi ju alltid ta en promenad så man får se den lilla. Det skulle vara jätte roligt...

2010-05-28 @ 08:04:39
URL: http://jennybehrami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0