blandat.

I fredes kom min syster och hennes kille emil hit =), Vi åt lite mat och allt sånt..

På lördagen va det tänkt vi skulle spela brännboll, Johan, Lotta, emil, johans syster och hennes kille, figge och linda, men det blev inget av det, så efter en hel dag letande efter brännbollsrak så blev det kubb istället!
Fast vädret blev sämre så vi stannade innan!, fast johans syster och hennes kille kom inte..
Så vi hade en lite trevlig kväll =).vincent somnade inte förrens klockan 11! och sov till klockan 10 idag, =).
Fast han har skrikit en massa hela natten så hade knappt inte fått sova något.

Vi har bara tagit det lungt idag, vincent gungade lite, han har varit totalt livrädd för det innan, men denna gången skrattade han som bara den.

Jag och vincent somnade klockan 4 och sov till halv 6 haha. så när vi vaknade hade lotta och emil åkt, =/.
Men dem kommer nog i helgen igen =).

Blir antagligen igångsatt nästan söndag om bebisen inte vill titta ut innan, som vi hoppas!.
Johan fyller ju år den 13maj, så vi firar han på lördagen =), (om det nu går).

Imorgon ska jag och vincent på MVC och lyssna på bebisen =). Fast vill heldre ha han ute.
Det trycker på jätte mycket neråt så kan inte sitta still förlänge för då gör det skit ont!....


Nu ska jag titta på tv med min älskade familj :D..

Kommentarer
Postat av: sara - bf+11

Ja nu är det dags för dem att kika ut, ska till barnmorskan imorgon för kontroll och hon sa att de förmodligen kommer sätta igång mig senast torsdag, håller tummarna för det!



Skönt att du också fått veta när du blir igångsatt om den inte kikar ut tidigare...man har liksom något att se fram mot :)

2010-05-09 @ 20:23:16
URL: http://saralundqvist.webblogg.se/
Postat av: Linda

Grattis till lillkillen! Hoppas allt gått bra =D Kramar Linda o Oliver

2010-05-12 @ 09:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0