Vart är tiden?

Då har denna veckan med passerat och vi går in i vecka 34 nu =),
Jag började även packa bb väskan lite smått idag, bättre vara i tid än för sent, med tanke att vincent kom så snabbt så lär vi inte hinna packa när det väl är dax!, =)
Men har bara kommit till bebis kläderna, när jag kollade hade vi typ inget i storlek 50, kanske ska handla lite av det, efter som hon på Ul sa att bebisen va rätt liten,

Ska ju snart till ullared med, så där ska vi passa på köpa en hel del!.
Vincent kommer antagligen få rätt mycket vår/sommarkläder när han fyller år av släkt.

Jag och johan kollade lite i kalendern innan,

Denna helgen som kommer nu, (20-21), ska vi fira sandra som fyller 20år grattis!.
Nästa igen (27-28mars), ska vi upp till pappa och syster, för jag, lotta, johan,vincent, emil och jenny ska till ullared,
Jag och vincent stannar kanske lite längre =).
Sen helgen (3-4April) ska vi hem till johans föräldrar för att fira påsk!
Sen den 11april ska vi fira vincent som blir 2år den 13april!.

Så efter han har fyllt år och så ska jag vila mig till förlossningen!, det är ju nästan ett måste.
Tiden kommer gå rätt snabbt efter som vi har så mycket att göra, men kan tänka mig dem två sista veckorna där innan BF kommer vara sega,



Vi satte även upp Spjällsängen, fick knappt inte plats i vårt rum, men den e inne nu iallafall =),
Och tog upp bilstolen, (bättre det vädrats så det inte luktar konstigt från källaren)

vincent har även blivit sjuk,
Inatt hade han 40,1grader =/, och skakade och hade svårt att andas, efter som han är jätte förkyld och har ont i halsen och hostar.
Men han spydde ner min sida av sängen inatt, så vi gick och la oss i soffan och sov ända fram till 10!
Han ligger och vilar lite nu med, vi va faktiskt ute och gick lite innan, solen är framme och det är värmt så tror inte det va någon fara!.

Ska ju till MVC på Tisdag, men får se om någon kan ta vincent medans jag är där inne, (vill inte lämna han på dagis och smitta ner alla andra!).


 (bild tagen för någon vecka sen)

Kommentarer
Postat av: Gravid & Mamma till två flickor

Usch stackare. Det är inge vidare att vara sjuk speciellt inte när det är ens barn.. Hoppas Vincent blir bättre snart..



Allt bra annars?

kram

2010-03-14 @ 21:44:33
URL: http://milliez.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0