Ultraljud

I helgen var jag, vincent och Johan hos min pappa och syster =),
i fredes va vi ute i trädgården hela dagen och lekte, va ju jätte fint väder, Jenny va även så snäll att hon körde och hämta oss här =),

På Lördagen åkte vi till ullared, klockan ringde redan halv 6 efter som vi skulle åka vid 6tiden, men blev lite senare, men vi var framme vid halv 8, och dem öppnade 7. Det var lagom mycket folk då, vi gick och kollade kläder och sånt vi behövde, sen gick vi ut en runda och åt =), dem hade även gjort ett litet lekrum i cafeterian så vincent fick leka av sig lite =),
När vi sen gick in igen va det hur mycket folk som helst!. men vi var där till 2-3 tiden sen fick jag panik av allt folk!,
Vi gick lite i affärerna där ute med,

Sen på söndagen gjorde vi inte allt för mycket, spelade kort, sen åkte Emil och Johan hem. Men jag stannade till Måndag =),
Jenny kom och hämtade mig hos pappa sen körde vi och handlade, så nu är både Kylskåp, frys och allt fullt :D, och plånboken fattig :P. Men mat behövs,

Idag åkte jag och vincent in till lund där Johans moster möte oss, Hon skulle ha hand om vincent medans jag va inne på Ultraljud,
Bebisen växer på som bara den, och väger nu 2490 :D, och ligger bara 5%efter om jag förstod det rätt, innan var det ju 11%.
Njuren e samma som innan, så vi ska dit igen om 3veckor, sista gången vi får se bebisen i magen sen är det ju utanför :D,

Imorgon så ska jag till MVC ska se om Emil kunde passa vincent medans jag e där inne, annars får han följa med in =),

På torsdag ska vi hem till johans föräldrar och hjälpa dem att flytta och kommer stanna där till söndag eller måndag, så vi firar påsk där, :D

Nästa torsdag ska vi på Begravning, vincent ska inte med, tycker inte han ska med på det efter somhan e så liten och man vill ha lungn och på sånt!, inte lätt att ha en "nästan" två åring still och tyst så =/.

Vincent börjar ju även sitt nya dagis nästa vecka, hoppas han kommer trivas där men det tror jag =).

Nu ska jag leka med vincent, ni får ha det bra =)

Kommentarer
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

Vad roligt med ullared, släng upp lite bilder på shoppingen! :)



Skulle bli glad om du ville rösta på mig sandrastomberg.com i tävlingen Sveriges snällaste föräldrablogg - http://www.barakaffe.nu/



ha en bra dag :)

2010-04-05 @ 11:03:04
URL: http://sandrastomberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0