Sjuk

vincent är fortfarande sjuk,
Feber, hosta och förkyldning =(,
Ringde BVC innan och frågade om dem kunde kolla han lite, men dem sa bara att vi skulle avvakta,
Fast även om han är sjuk så leker han ! skönt det,

Jag har funderat lite på att lägga ner min blogg, får nästan inga kommentarer så inte så roligt att skriva då,
och kommer snart ha fullt upp med mina barn!, två barn är ju mycket mer krävande än ett, (som man har hört).



Johan ska inte sova hemma ikväll =(, efter som han ska till tandläkaren där han bodde innan. så sover han hos sina föräldrar,
Kommer sakna han!

Idag vet jag inte vad jag och vincent ska göra, blir väl det vanliga, leka och så =).
Skulle egentligen till Elena och hjälpa henne packa upp, men kan ju inte efter som vincent är sjuk =(.
Men vi kommer när vincent är frisk!,

Ska försöka få vincent att somna nu, och så ska jag ringa massa samtal.

(igår så åt jag, johan och vincent grillad mat, Muma!)

Kommentarer
Postat av: Erica - Mamma till Neo <3

Jobbigt med feber och förkylningar :(

2010-03-15 @ 13:20:40
URL: http://mammaerica.bloggplatsen.se
Postat av: Erika - 18 år - Miliam och Miltons mamma <3

Jag har oxå haft i tankarna att lägga ner min blogg. För tycker oxå att det är skittråkigt när man inte får kommentarer.

2010-03-15 @ 13:30:42
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: Erica - Mamma till Neo <3

Ja, det vet jag ju :)



Joline eller My på tjej

På pojke tycker jag att Vilgot skulle passa till Vincent :P Sen tycker jag att Gabriel är fint :)



finns ju så många namn :P

2010-03-15 @ 14:33:46
URL: http://mammaerica.bloggplatsen.se
Postat av: Gravid & Mamma till två flickor

Åh tack så mycket! vad glad jag blir :D



Nä usch det är hemskt när ens barn är sjuka, speciellt om dom är så små. Vi vuxna kan ju iaf hantera det..



Oh fy för foglossning, tur att din inte är sådär våldsamt jobbig. Här är det med foglossning på hög nivå, men jag lyckas överleva ändå :) haha



Min äldsta dotter blir 3år i juni och min yngsta bli 1år i april.



bebisen är beräknad till den 7 september..



Hur gammal är din son?

Kram

2010-03-15 @ 15:20:05
URL: http://milliez.nu
Postat av: Knuza

Super fin blogg .

Jo tack jag vet , det är jobbigt när man inte får så många kommentarer. Men på blogg.se syns man knappt . Jag har devote och där syns man så fort man skrivit ett inlägg . På så sätt är det lättare att få läsare :)

Jag kommer iaf kolla och försöka kommentera din blogg så ofta jag hinner :)



Hoppas Vincent blir frisk snart :)



Kram

2010-03-15 @ 16:57:48
URL: http://knuza.devote.se
Postat av: Elin

Det vore tråkgt om du lägger ner...kul att följa dig i din graviditet. =)

2010-03-15 @ 18:50:49
Postat av: Matilda

Det vore jätte tråkgt om du lägger ner...kul att följa dig i din graviditet och vincent. =)Gillar att läsa din blogg...



2010-03-16 @ 14:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0