shopping dag

Idag när jag gick med vincent till dagis så kom jag på att det kanske är dax att börja handla lite kläder till bebisen?. så när han var lämnad på dagiset tog jag tåget till lund och shoppade,och tur som jag hade var nästan allt jag köpte på rea! :D,
Både barnen fick nya kläder =), och så köpte jag ett regnskydd med! :D

1:     2:     3:    4:   

5:    

1: Regnsydd för barnvagnen  

   
2: sockar till vincent        3: t-shirt till vincent    4: pyjamas till vincent      5: tunn tröja till vincent :D  (allt mellan 98-104)


6:      7:    8:     9:




10:      11:    12:    13: 





14:               


6: Body till bebisen    7: Body till bebisen     8: tjocktröja till bebisen     9:Byxor till bebisen   
10: Nallepuh sett       11: pyjamas till bebisen  12: Body till bebisen    13: Mössa och sån dreggel grej till bebisen
14: pyjamaser till bebisen 


(allt i mellan 50-56)


Så nuhar vi en heldel kläder, så inget mer shoppande förrens ullared i slutet av mars :D, hehe. men där blir det inte så mycket kläder. 
(men får vi en tjej så kommer jag handla mer rosa kläder! :D, vi har en hel del kvar av vincent kläder så vi behöver inte köpa killkläder om det blir en kille). 

Nu luktar det lite äckligt här, så får ta och byta blöja haha. 

Och solen är framme, är våren på väg?. hoppas hoppas hoppas! :D


   Vincent äter glass :D:D








 

Kommentarer
Postat av: Syster

Vincent va han är sötast.. saknar han;)

2010-03-02 @ 16:43:25
Postat av: I huvudet på en 18 årig mamma

hhe okey vad bra :) men lite svårt att baka när man inte ha något socker hemma ^^



ja jätte skönt att han är bättre :)

2010-03-03 @ 09:55:43
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig
Postat av: froidan

Ja, absolut! Bara du mejlar mig hur du vill ha det!

2010-03-03 @ 15:40:10
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: Mia - 17år och Mamma till William och Marcus!<3

Jag fick ut 5580rt i f-penning.

Men nu får jag betala skatt.

2010-03-04 @ 11:47:11
URL: http://snuttegubbe.bloggplatsen.se
Postat av: Emelie

Hej!

Tänkte på den kommentar du skrev på Nicoles blogg om att inga skilda föräldrar firar sina barn tillsammans, kan tala om för dig att jag och min dotters pappa firade hennes födelsedag tillsammans trots att vi inte varit tsm sen jag blev gravid :)

2010-03-04 @ 19:17:23
URL: http://mammatillebbaa.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag vet inte så mkt om hur det varit för dom osv mer än det jag läst. Och av det jag läst så kan jag säga att jag känner igen mig lite i av hur E's pappa har behandlat mig (misshandel, hot osv osv innan jag blev gravid). Jag och E's pappa har inte särskilt bra relation nu heller, tycker bara att han är allmänt dum i huvudet MEN jag gör allt för att min dotter ska få ha en bra relation till honom och få träffa honom. När man läser Nicoles blogg så kan det verka mycket som att hon är hmm vad ska man säga? "Jag bestämmer, du har ingen talan" ungefär. Men ska ej sitta o snacka skit för jag har ju ingen som helst aning om hur det egentligen är då jag bara läser hennes blogg.

2010-03-04 @ 21:07:38
URL: http://mammatillebbaa.blogg.se/
Postat av: maria

hej vad har hänt med din mamma och syster

2010-03-04 @ 21:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0