Nu åker vi!

Strax så ska jag och vincent  gå mot tåget, för att ta tåget till båstad eller laholm ska ringa min syster och fråga vart hon vill hämta oss, =),

Så jag kommer inte vara inne på hela helgen så ni vet =), och det är jätte fint väder här, lotta sa att det är det där med så jag litar på henne,
Johan och emil åker direkt efter jobbet, så dem ska också upp dit =)


Fick en fråga som jag har tänk att svara på:




Fråga: hej vad har hänt med din mamma och syster

Svar: Min mamma dog helt plöstligt av hjärtfel, 
Min syster blev mördad (va en av dem på hallandsåsen).   (och ni behöver inte fråga vad som hände där!!)


hoppas du e nöjd med svaret,

Nu ska jag fixa mig och vincent, och vänta på diskmaskinen blir klar, sen åker vi mot halland <3

ha en trevlig helg :D

Kommentarer
Postat av: sanna

Fy vilken taskig fråga . Hatar nyfikna människor som inte har någonting med den saken att göra ! Ja du läste ju min blogg om vad en tjej frågade mig , det är helt sjukt !! Man blir riktigt arg !

2010-03-05 @ 16:21:32
URL: http://melvinsmamma92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0