Lite svar:

Hej tänkte höra med dig du fick veta att du va gravid med vincent i vecka 34 va? Drack du någon alkohol när han jag i magen? Har haft mång funderingar om det. Att man inte vet att man är gravid och dricker. Kram

Svar: mellan vecka 33-35 va ja,. Nej jag drack ingen alkohol, tycker inte det är speciellt gott längre så :D, Så jag hade tur att jag inte drack!


Vad ska bebisen heta? Alltså vilket kill&tjej namn har ni? :)

Svar: tjej: Nowa , alma
 Kille: Niklas, neoh, Vilton, kejan,(kanske stavning cejan) eller kazuma.  


----------------------------------------------------------------------------------------

Vi ska antagligen ta reda på könet idag!! så ha koll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0