Helgen

I fredes åkte vi ju upp till pappa och syster =),

Jag och lotta gick lite i stan, och jag hittade en fin tröja (jacka) till bebisen, kommer antagligen upp bild sen på den!.
Sen åkte vi hem till dem, (johan och emil tog ju senare tåg),  men dem fick inte plats i tåget dem skulle egentligen med, =/, Men dem kom vid 8tiden tror jag det va?, Så vi somna tidigt den dagen, redan vid 9tiden! ;D.
Kan ju säga att vincent va jätte duktigt på tåget, satt fint i sin bilstol, (har bilstolen på vagnen) hela vägen =)

På lördag morgon ville vincent upp redan halv 8 så jag gick upp och busade med han, och sen kom alla andra ner, vi va ute och lekte lite, (rätt mkt snö kvar där faktiskt), sen kom jenny och vi pratade och hade det trevligt, sen skulle vi iväg till farmor och farfar, (farmor fyllde år), vincent lekte fint med tim, (min kusin).. Sen åkte vi hem, och åt och somnade haha.

Söndagen så ville vincent upp tidigt igen, fast klockan 8 idag! :D, hehe. Så kom pappa och gjorde god frukost, och så åkte vi in till halmstad för att ha en trevlig dag på stan =),
När vi kom hem fick vi i oss lite mat, för sen åka till tåget, vi tog det 19.15 men efter som vi måste byta tåg i helsingborg så såg vi att just precis det tåget vi skulle vidare med va inställt!. snacka om vi blev sura, så fick sitta och vänta i en timme på nästa, så vi var här i kävlinge klockan 22.00 och hemma i lägenheten 22.30.
Vincent va även duktig hela vägen hem :D, men han somnade när vi gick från stationen, men inte så konstigt, klockan va ju mycket!.

Tyvärr så hann jag inte träffa erica, eller jenny, men ska upp igen sista helgen i mars, och då ska vi träffas tycker jag! :D,

På torsdag ska vi ju på UL, men har ingen som kan passa vincent =(, så får se hur vi gör.

Nu ropar vincent på mig, så får ta och gå till han,
Ha en trevlig dag, :D

Igår gick vi in i vecka 33! :D

kanske kommer magbild sen, va ju ett tag sen sist, om ni vill så klart?

 snart ser vi dig igen <3

 Du har blivit så stor, och duktig, var har tiden tagit vägen?. <3

Mitt hjärta slår för mina barn! :D

Kommentarer
Postat av: sanna

Svar : Nej jag förstår vad du menar .



Jag hoppas vi kan träffas i sommar . Det skulle vara jättekul :) Men vart kan vi träffas isåfall ?

2010-03-08 @ 11:35:33
URL: http://melvinsmamma92.blogg.se/
Postat av: sanna

Svar : Ja , vart ligger mitten för oss ? Hahah :P

2010-03-08 @ 11:39:40
URL: http://melvinsmamma92.blogg.se/
Postat av: Emma ♥

Tack för kommentaren!



Har de skötbord på Coop?? Du har ingen bild på det? =)

2010-03-08 @ 15:47:17
URL: http://missrockangel.blogg.se/
Postat av: Erika - 18 år - Miliam och Miltons mamma <3

Ska du inte ta reda på könet? :D

2010-03-09 @ 19:07:05
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0