Helgen + lite till

Vi åkte ju till johans föräldrar i Lördes för att fira sandra, (johans kusin). Va trevligt och allt så det var en bra kväll. och vincent va jätte duktig hela kvällen :D<3

På söndagen åkte vi hem och tog det bara lungt, jag och vincent badade lite och så =).

Idag så åkte jag och vincent till Elenas nya lägenhet, riktigt fin, men kommer nog bli finare sen när hon målat om och så :D. vi gick till Nova först åt vi lite på mcdonalds och sen kollade vi affärer. Efter lite handling (jag köpte inget), så gick vi hem till henne igen, då kom My och hennes mamma josse. vincent och my lekte fint tillsammans och va lite busiga som barn ska vara!. efter en liten stund kom elenas mamma och vi fikade lite, (hade köpt en kladdkaka) :P. 
Vid halv 7 åkte jag hem, och johan hade börjat med maten :D, Stektfläsk med potatis och löksås. gott gott!.

Sen har jag och vincent lekt lite, och nu ska jag nog ta och sova. är lite förkyld.

Vincent ska antagligen på dagis imorgon =). så när han e där ska jag städa, och sova! :P..

Nu ska jag sova, sov gott


Kommentarer
Postat av: josefine och my

hej frida hoppas allt är bra, de var trevligt att träffa dig och vincent :D hoppas vi kan ses igen med barnen :) leker bra ihop :D



ha de så bra Kramar ifrån oss

2010-03-23 @ 22:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0