billigt är bra :D

Idag kom Kimbely och hennes mamma och hämta mig, (vincent fick stanna hemma med min syster och emil, johan sov hos sina föräldrar).
Vi åkte till second hand (stavning?). och jag handlade massa kläder till barnen, tror det blev ca 20plagg var + vårjacka till dem =).
Och jag köpte mina första mammajeans och en tröja. allt gick på 230kr!. Billiga kläder är bra, fanns hur mycket som helt att köpa, men jag tog det jag hittade som va fint,
kommer bilder sen :D.
Johans pappa kommer och hämta mig och vincent strax så ska vi på 20års fest för johans kusin :D,
Men kommer hem igen imorgon, sen nästa helg blir det ullared :D hehe.

 Fråga:   Är det något fel på barnet? växer den som den ska?

Svar: Ja, men det är ingen fara, vi ska på Ultraljud igen den 30Mars. och kolla det, Barnet väger ca 11% mindre än det genomsnittet, alltså kommer bebisen väga runt 3100g den 1maj då det är BF.





Ni får ha en bra dag, så hörs vi när jag skriver nästa gång :D.


Kommentarer
Postat av: Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥

God kväll,

Snubblade in på din blogg via en annan blogg, och tur är väl det! Hit kommer jag åter.



All lycka med den stundande graviditeten. Jag saknar verkligen min gravid-mage...



Välkommen in till mig!

Kram från Camilla

♥ ♥ ♥

2010-03-20 @ 21:47:05
URL: http://emring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0