50 dagar kvar?!

Hm vart har alla andra dagar tagit vägen?, nu är det bara 50dagar kvar till BF, helt konstigt. hehe.
Får nog börja fixa lite till bebisen snart. tiden går ju så snabbt,

Vi var ju även på Ultraljud igår. så nu vet vi könet ;). men skriver inte ut det här....

H*n har som man såg på Ultaljudet lika dan näsa och mun, haka som vincent har =).
så dem blirnog lika varandra =),

Bebisen vägde även mindre än vad man ska enligt Medelkurvan eller vad man ska säga, men va ingen fara.

Nästa Ultraljud ska vi ca 1april :D.


Vincent har även blivit förkyld =(, stackars mammas älskling!.

Idag ska vi även kolla vad vi behöver köpa i ullared när vi ska dit i slutet av mars. så vi får köpt allt,
Både till vincent, bebisen och hemmet, och även lite till mig och johan =).


Kommentarer
Postat av: Frida

Grattis och hoppas att allt går bra med graviditeten än så länge :) Önskar er lycka till :) Kram, Frida

2010-03-12 @ 13:56:02
URL: http://fridalarzon.blogg.se/
Postat av: Snart pappa.

Jag inspirerar mig på mammabloggar som sagt. Att känna av sparkar på magen är ju en underbar känsla. om jag skulle vilja byta med emma ett tag?! haha, lustig fråga du ställde :)

2010-03-14 @ 11:51:25
URL: http://pappatobbe.blogg.se/
Postat av: Erika - 18år - Miliam & Miltons mamma<3

Vi kan ta det på msn eller något:)

2010-03-14 @ 13:45:07
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0