Va ett tag sen nu

Igår gick min kära man på semester :D, wiie så skönt, vi åkte in till lund och gjorde lite ärende och så, Köpte även keps till vincent och en solhat till mattias =),

Hm vad har mer hänt sen jag skrev,
Jo kim tog studenten i fredags så vi var där ett tag till vincent blev över trött så vi tog tåget hem,
Sen har det verkligen varit skit väder, bara regnat och blåst,
Min syster och emil va här i helgen, va riktigt trevligt, vi ska upp och fira midsommar där, åker upp den 24 får åka hem den 27 igen,

Mattias ska till BVC den 23 så får vi se hur mycket han har växt och allt :D <3

Och jag ska till MVC den 1juli..

har verkligen ingen blogg lust alls,
 men
mattias rör sig en massa nu och vill ta saker =). och så ler han jätte mycket! :D
Vincent lär sig nya ord varje dag :D.

Nu ska jag busa med vincent medans mattias sover, Han sover nästan hela nätter nu, skönt!.






Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

fint namn din son har ;)

min heter likadant hihi

2010-06-15 @ 12:07:43
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0