Tvätt?

Fy med tvätt man får när man har två barn, helst när mattias spyr hela tiden.
Men håller på att tvätta det sista nu, den är klar vid 2tiden och då ska vi hämta vincent på dagis och posta ett brev.
Jag och mattias har städat undan lite här hemma, fixat disken så det ser lite fint ut,

Mattias hade även lyckats bajsa så det blev änu mer tvätt haha.

Tycker även att den riktiga värmen ska komma hit nu!. vincent använder fortfarande sin vinter jacka och det är juni?!?!..

igår var vi även inne i lund och handla kläder till mig! Hittade ett par jeans, två linnen och en kläning :D. wiie
Är även sugen på en ny mobil. min bara krånglar och har sig hela tiden!


Ne nu ska jag ta det lungt innan vi ska ner och hämta tvätten och sen hämta storebror vincent <3

Kommentarer
Postat av: mikaela - mamma till miliam

hur kallt har ni igentligen om han måste ha vinterjacka? även fast vi har skit väder så räcker det med tröja annars svettas miliam ihjäl

2010-06-01 @ 13:47:48
URL: http://ungmammaaa.blogg.se/
Postat av: Erika - Miliam & Miltons mamma <3

Sv: Klart att både dina mamma och syster är hos er och hälsar på, inte en tvekan alltså :D Du borde verkligen besöka ett medium, du hade säkert varit skitnöjd efteråt :D



Resten kan jag svara på när vi ses ;) hihi

2010-06-02 @ 07:53:54
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0