Svar till ninni

Hej Frida!

Och stort grattis till din pojk;) fick ju samma dag du och jag ;) hyfsat stor kille ändå.. Min var nästan 1 kg mer i vikt tror jag..

Hur är det med två då???

Kramar från Ninni och hälsa familjen :):):)

Svar:
Hejsan tack så mycket =) Och grattis själv :D,
hehe hur lång va han ?.

Det är tufft med två, man kan ju inte sova när mattias gör det, efter som vincent är uppe, men har rätt så stor tur, Han vaknar bara en gång per natt :D,
Och vincent är lite svartsjuk fortfarande och försöker slå han då och då. men det går verkligen bättre för varje dag =),

Hur tycker du det känns?. vart bor du någon stanns nu? =)

Kommentarer
Postat av: Ninni

Jo min var 54 lång;) Alex visar ingen avundsjuka utan bara massa pussar och kramar hela tiden och då menar jag verkligen hela tiden. Men allt fungerar så bra så bra. VI bor en mil utanför laholm ca. Själva då?

Hoppas ni har det bra alla.! KRam

2010-06-13 @ 15:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0