Ojdå. <3

Idag vid 9 tiden gick jag och mattias och lämnade storebror vincent på dagis =), han gråter alltid när jag ska gå =((. men blir glad sen :D.

Sen gick vi hem och åt en liten macka, eller jag gjorde det och mattias fick ersättning =).
Vid 10 tiden gick vi ner mot stan för jag skulle klippa mig!. gick in i alla som fanns och ingen hade tid just då!. men till slut hittade jag en, wiiie. hon klippte av ca 6cm från mitt hår, och klippte upp det lite :D, känns skönt, har nog inte klippt mig hos en frisör sen vincent kom till världen!!. och det är två år sen haha.

När jag väl satt där på stolen hon hade blöt ner mitt hår. så vaknade mattias, typiskt haha.
Så han satt i mitt knä medans jag blir klippt haha, han fick lite hår på sig men inget i ansiktet :D, efter jag var klar så tog vi bort allt hår på hans kläder hehe.

Sen gick vi ner till sibylla och tog en lite mjukglass, och sån dum mamma som jag är fick mattias inte smaka mohaha..

Sen gick vi vidare mot BVC hade tid där klockan tolv, han väger nu 4370g och är 54cm lång. :D, (mattias är 22dagar)
När han föddes vägde han 3465g och var 50lång :D,
Duktig kille som går upp bra, både på bredden och längden ;).

(när vincent var 21dagar gammal vägde han 4200g, och var också 54lång, så dem är rätt lika :D).

Efter vi var klara på BVC gick vi vidare mot att fika en macka :D, mums hehe, fast mattias sov hela tiden =(.
sen efter den goda mackan gick vi in till coop och handlade mat till ikväll :D, grillad fläskfile med hemma gjord pommes :D.
Figge, Linda och Theo kommer också ikväll :D
Efterrätt blir det Äpplepaj ;).

(hände även en sak till i stan, men det behöver jag inte skriva ut, för det är pinsamt!).

Sen hämtade vi storebror vincent från dagis vid 2 tiden,

Nu ligger både vincent och mattias och sover, så passade på att skriva här på bloggen :D.
Hoppas ni har det bra,
Äntligen har varmen kommit hit!! :D <3

 Förlossning med vincent <3

 Förlossningen med Mattias <3

Kommentarer
Postat av: Linda

hej!

jo vi hade en vagn innan men vi hann bara använda den 1 vecka..ca 3 promenader (korta sådana) så började framhjulet ge sig och hjulspärren hoppa i och ur hela tiden så vagnen va på väg att välta när man svängde :/ så vi lämnade tillbaka den med en gång o köpte denna vagn istället :) det är en enkelvagn för ett barn den vi har med :)

2010-06-02 @ 19:49:24
URL: http://melly.blogg.se/
Postat av: Linda

ja det är aldrig kul när man blir så grymt missnöjd!

nej denna är inte extra smal vad jag vet =) hehe.

ja vi har mjuklift i, vi hade att välja på det eller att ta hårdlift men killen i affären rekommendrade den mjuka då den funkar som åkpåse när vintern kommer + att man inte behöver pälsa på bebisen så mycket eftersom denna funkar sov en sovsäck..tyckte det lät smidigt ..sen så såg den bekvämare ut med hehe =)

2010-06-02 @ 22:51:18
URL: http://melly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0