Nytt!

Igår köpte jag och johan en ny mobil =), jag köpte en iphone, fattar typ inget av den men men haha.
Johan köpte någon annan, som han får antagligen på onsdag,
Har även ett nytt nummer, men skickar det till dem ska ha det =).

Sist jag skrev va i onsdes tror jag,

Så i Torsdes gick vi till öppna förskolan, va fint väder och så :D, sen gjorde vi nog inte så mycket mer på den dagen, vincent var ju självklart på dagis med, så tror jag och mattias tog det lungt och sov :P.

Sen i fredes åkte jag upp till våxtorp, dem hade marknad där, handlade, en storebror tröja, Foppa tofflor, bilar till vincent, till mig själv godis, mattias fick inget. =( tyckte faktiskt inte det fanns så mycket =(.
Åkte hem samma kväll också, men tack ellan och marielle som jag gick där med, gick även lite med lotta och emil =).
Va kul att träffa lite gammla vänner, tyvärr var dessan tvungen att jobba =( men hann träffa henne snabbt :D

Igår var det ju lördag, då åkte vi till elena, och gick sen till Nova där vi köpte mobilerna :D, När vi får pengar igen ska vi hitta nya BHar till mig ;).
Sen på kvällen kom Benita och hennes familj till oss, vi grillade och allt, men innan vi kom hem så hade vincent spring i bena så han fick springa lite, :D. men så ramlade han över sina egna fötter, så han har skrapat upp rätt mycket i ansiktet =(  men det lär läcka snart, vi ska strax äta frukost sen städa snabbt sen blir det att gå ut och leka :D.

Vet ni om det finns solhattar i Mattias ålder? :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Japp, har sett flera stycken solhattar till nyfödda ute i affärerna. brukar finnas på lindex och hm har jag för mig.

2010-06-06 @ 11:17:18
Postat av: Linda

H&M Brukar kunna ha fina kepsar och solhattar!

2010-06-09 @ 14:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0