fy på er!

Ni är riktigt dåliga på att  kommentera!,

Idag åkte jag och barnen in till lund vid 12 tiden tror jag det va,
Pappa Johan har ju börjat jobba igen =(.

När vi va på staionen möte vi Benita och vi tog en fika inne i stan, det blev pannkakor för mig och vincent, (mattias får ju inte äta sånt än), sen gick jag ner till Jättekul, och där pratade jag med Elena, och mona lite =), och där blev det en ny skötväska för barnen =), vilken behövdes, för den vi hade kunde man knappt inte få upp!,

Sen vid 3 tiden kom johan till statsparken och vi lekte i lekplatsen där, sen blev det glass!, mums haha,
Det har varit sån värme idag så jag har bränt min rygg lite :P,

Jag och barnen badade av oss lite nu, strax ska vi gå och lägga oss, e lite trött, fast måste dammsuga först, har halva stranden med mig sen igår!, hehe.


Ne kommer lite bilder nu, =)

 vincent  för ett tag sen =)

 mattias för ett tag sen =),



Nu blir det dammsugning, sen läggning =). sov gott

Kommentarer
Postat av: Erika - Miliam&Miltons mamma <3

Det är fan sjukt så lik Mattias är dig, haha kan inte släppa det xD

2010-07-06 @ 18:35:48
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: Erika - Miliam&Miltons mamma <3

sv: Fan då, jag kna inte =( Ska iväg hela helgen.. Kan ni inte komma nästa helg istället? ;)

2010-07-07 @ 14:02:06
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: Erika - Miliam&Miltons mamma <3

sv: Jajemen det tycker jag ni ska =D

2010-07-07 @ 14:18:27
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0