Igår

Så kom linda, figge och theo hit, vi grillade hamburgare och hade bara mysigt hehe =)

I tisdes var jag med kimbely och hennes son william på centersyd handlade ett par skor till mig och ett par gummistövlar till vincent =). Sen blev det inte mer där,

När vi kom tillbaka till kävlinge tog vi tåget med johan till Lund där han skullehämta sin nya x-box.
Då handlade vi även myggnät. en sån mitt första år till mattias, och åt mat där =).

Idag har jag ingen aning om vad vi ska göra =(.

Vi tvättade även igår, inte lätt att ha två barn och en massa tvätt ner till tvättstugan kan jag säga haha :P.




Nu ska jag göra mat till mig och vincent sen sova middag, måste fixa till hans sov tider lite!.

Han somnade halv 11 igår  på kvällen =/


Kommentarer
Postat av: Matilda

Vilken fin vagn! Ska du k;pa den?

2010-07-22 @ 12:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0