God morgon

Igår gick jag och vincent och la oss redan 21,00 haha, men vi var ju som sagt tvugna att ändra hans sovtider, tycker inte han ska vara uppe till halv 11 =/,

Jag och mattias gick upp vid 7 tiden, och vincent vaknade vid 8 tiden, så hann och busa lite med mattias,
när vincent vaknade så gick han fram till mattias och busade med han så han började skratta, denna gången spelade jag in det, så lägger upp den sen =).

Kommer bara inte riktigt ihåg hur man gjorde! =(

Johan ska på något casseno eller hur det nu stavas ikväll så jag är ensam med barnen hela dagen, eller han kommer snabbt hem och äter haha :P.

Hm ingen aning om vad vi ska göra idag =(. ska in till lund iallafall och köpa regnskydd till vagnen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0