....................

I helgen har vi varit hos barnens farmor och farfar!.

Och i fredes så sov mattias hos johans mormor och moster, och vincent hos sin farmor och farfar,

(jag och johan sov i gästrummet). Vi ville sova ut men det gick inte så bra då det började blixtra och ha sig!.

Vi var även på sjöbomarknad i fredes, vi köpte bara kryddor och mat haha...

Sen hela helgen tog vi bara det lungt i deras trädgård,

På söndagen åkte vi hem, och igår gjorde jag och barnen och elena och my en lång resa! haha ända ner till Kivik skulle gå på den marknaden där, men tyckte inte alls omden! hur rörigt som helst, men va trevligt sällskap!,
Vi åt pizza där på Piri- piri, eller inte åt där vi tog med oss den till tåget och åt där!. barnen va faktiskt väldigt duktiga, =) det tog ju typ 2 timmar dit och sen 2 timmar hem,

Vi gjorde felet att ta bussen dit, (barnen kan ju inte gå där).
Men hemvägnen tåg vi tåget och det funkade mycket bättre!.

Idag ska jag till centan, behöver nya skor, och ska se om jag kan köpa något till johan <3

Kimbely och william kanske följer med =).


Bilder kommer sen när jag hittar kameran,
Elller några kommer nu ;)










Jag älskar er mina barn !


Vi kanske ska upp till pappa i helgen om någon vill hitta på något då!.

Kommentarer
Postat av: Erika - Miliam&Miltons mamma <3

sv: Jag vet inte ännu, KANSKE är hemma eller KANSKE är hemma hos min syster =P

2010-07-20 @ 09:53:36
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: I huvudet på en 19 årig mamma

svar; jaha okey. jag kan få en iphone väldigt billigt :)

men tror jg överväger att köpa sony ericsson för jag kommer inte trivas med touch :P

2010-07-20 @ 21:15:56
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig/
Postat av: Sandra

Vad söta dom är! :)

2010-08-19 @ 13:11:46
URL: http://sandrastomberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0