vet niiiiiiiiiiiiiiii!

Vet ni, idag går vi in i vecka 27!, vart har tiden tagit vägen?. det innebär om ca  5 veckor får vi se bebisen igen :D, och sen är det nästan dax för h*n att komma ut :D, längtar som bara den!, Och snart fyller vincent år, hela 2år!

Sen jag fick vincent tycker jag bara dagarna springer förbi, går det dubbelt så snabbt med två då? :P haha,

Vincent har inte ätit något idag heller, han åt en pepparkaka så lite har han ätit iallafall, ska koka lite pasta till han strax, det brukar han tycka om, och ikväll blir det pommes och hamburgare gott gott!,

Imorse åt jag havregröt (heter det så?), va typ 2år sen jag åt det, hehe, jag är mer för mannagryn tycker det är mycket godare..

Jag har ont ont ont i mitt huvud idag =(, så idag ska jag dricka massa med vatten! brukar gå över då, och så får jag passa på att vila när vincent gör det,



Kommentarer
Postat av: Emma

havregrynsgröt ;)

2010-01-24 @ 22:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0