vad får man göra!?

Idag kände johan bebisen för första gång! :D<3

Blev ingen uppdatering igår, jag orkade helt enkelt inte!, Men vi var på öf (öppna förskolan), Vincent slog sig 2gånger!, men inget allvarligt så =),

Idag åkte jag,vincent och Linda in till Lund för att titta lite, Jag köpte ett par jeans till bebisen :D, Vincent hittade dem och sa där, hur gulligt som helst!,

Vid tre kom johan och figge in till stan (figge är lindas kille), Figge släppte av johan och linda åkte med, sen väntade jag och johan på tåget, men det var försenat, så vi gick in och tog en varmchoklad, efter som vi väntade på Emil,

Sen när vi kom fram hämtade Figge och Linda, killarna, alltså Johan och Emil så dem åkte och storhandlade på maxi,

Och jag och vincent gick hem, väl hemma hade vi fått en räkning (en påminelse, om en vi betalade igår,  så får ringa dem på måndag och säga att vi redan betalt).
Jag började lite smått med maten, fläskfile med pommes gott gott.

Så för ett tag sen åkte Linda och Figge så jag passade på att sätta mig här,


Läste precis en knäpp grej på aftonbladet 

Gravida som använder kosmetika med dietylftalat kan få barn med adhd

Schampo, nagellack, parfym och smink kan ge ditt barn adhd.

Gravida kvinnor som exponerats för kemikaliska föreningar, så kallade dietylftalat, löper större risk att föda barn med adhd, visar en ny studie.





Kommentarer
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

Läste också det där på aftonbladet.

Och jag vet inte om jag tror på det direkt :P



Hur är det med er, allt bra? :)

2010-01-31 @ 11:50:14
URL: http://sandrastomberg.com
Postat av: Tova

Vilken mysig blogg! Och galet söt son ^^ ser att du är gravid igen, vad mysigt! Blev själv nyligen mamma till en liten grabb, helt fantatsiskt :)

Kramar

2010-02-18 @ 21:18:00
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0