Tvättat klart!

Vi hade ju egentligen tvätt tid mellan 14,00 till 17,00 men vi va lite lata och inte orkade hämta tvätt och så när det var klart, så nu är vi klara :P, det är skönt att man kan ta lång tid på sig med så allt verkligen hinner torka :D.
Det tråkigaste är faktsikt att vika tvätten tycker jag, och även börja med tvätten.
Så  vi ska tvätta igen på Torsdag, brukar försöka tvätta två gånger per vecka så slipper man massa med tvätt =)


Vincent sov innan mellan 4 och 6 :P, där passade jag på att ta ett lång bad i badkaret :D, va riktigt skönt, jag älskar verkligen det!, tog med lite godis in och ett glasvatten efter som jag har det så himla varmt (har så man bränner sig lite). så man blir lätt törstig :D, haha.
Sen blev det mat, något kött och ris, det va gott gott, ska jag och vincent även äta imorgon innan vi ska åka till Lund :D, vi ska nämligen bada med my och Elena , kankse någon till, ska bli kul kul!.

Vincent har lyckats smitta mig med förskyldningen =(. men bara att ta imot haha, bättre jag än han!

vi har alltså bara tagit det lungt nu sen vi ute, är ju inte så himla jobbigt att tvätta!.

Johan och emil spelar fifa och vincent älskar verkligen och kolla på det, =),
 så jag passade på att skriva här, ska strax borsta tänderna på mig och vincent.

Tycker era barn om att ni borstar tänderna på dem?

Just det, imorgon blir det magbild, även fast det är idag jag gick över till vecka 26.

 ( en gammal bild på vincent <3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0