Svar

Anonym


Har du glasögon? Kan du inte visa hur de ser ut?
(=

Svar: japp =), men har mest linser på mig :P, Kan tyvärr inte nu efter som vincent tog sönder mina men när dem nya kommer så kan jag,

(tycker inte jag passar så bra i det,men vissa säger att jag gör det så)
Så bild kommer när glasögonen kommer =)


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Vincent älskade verkligen fiskgratängen hehe det är bra det =´), nu står kladdkakan i ungen den e nog klar nu kom jag på haha, så ska äta den :D muma!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Svar : Ska ni göra det den här sommaren också ? Då lär jag ju kunna åka men det känns ganska drygt om man har en bebis på bara någon månad . Men isf blir det bara att ta med lillbebisen sen får man bo på hotell eller så :)

2010-01-06 @ 20:07:18
URL: http://melvinsmamma92.blogg.se/
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

Rea är bra grejer det! :)

Vart har du köpt den Emiltröjan då, har faktiskt aldrig sett sånna tröjor? :)

2010-01-07 @ 18:16:43
URL: http://sandrastomberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0