Svar:

Anonym:

Finns det något som e jobbigt med barn? Vad skulle du göra om din sambo inte skulle vilja ha något barn och du vill så gärna ha en liten?

Svar: Jag kan ju inte säga att ha barn är dans på roser, men det är bästa som finns,

Beror ju på vilken ålder du också menar med barn, OCh det är absolut från barn till barn,

Om min sambo inte skulle vilja ha barn någon gång i framtiden?, vet jag faktiskt inte vad jag skulle göra, efter som värken vincent eller bebisen är planerad, så vet jag ju inte om johan skulle vilja ha barn?, Jag vet att han egentligen inte skulle vilja vara pappa i ung ålder (Efter som vi inte hade så stort val så blev det ju så här, och nu älskar han att vara pappa!), Men jag tror att näst intill alla vill ha en liten någon gång så bara att vänta =) 

(hoppas alla tolkar detta rätt nu!, vi älskar att vara föräldrar och älskar våra barn mer än något annat)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------


Där har ni mig i glasögon =), tycker själv inte jag passar i glasögon efter som jag e så van vid linser, men jag trivs faktiskt i dessa,

Jag och vincent har precis badat, medans vi gjorde det städade johan undan, blir ju mkt efter man ätit ris med vincent hehe, men nu är det fint här igen, Och jag och vincent är rena och fina som alltid, fast vincent är ju alltid finare än någon annan <3

Maten blir riktigt god måste jag säga, var inte alls så jobbigt som jag trodde det va, så det blir de fler gånger, om nu det köttet blir billigt igen :P,

Nu ska jag spela lite wii med min älskling och emil :D, sen blir det läggdax, dagis imorgon ju , Och även MVC så det kommer uppdatering imorgon om det, ska även hem till emma <3 :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej hade du gott för långt med båda? Jag känner inte dig, men det jag har läst på din blogg så tycker jag att du e en underbar mamma!

2010-01-12 @ 21:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0