Snö snö snö!

Nu är jag trött på snö, och det snöar !. blää nu vill vi väl ha bort all snö och få värme istället?

Jag och vincent vaknade lite över 9 tiden, vincent har ätit frukost och jag ska med snart ta någon macka, och ett glas oboy, sen ska jag nog ta och gå till affären eller om jag väntar på att johan slutar så får han hjälpa mig att bära.

Hoppas sommaren blir lika fin som vintern, (vi har ju fått jätte mkt snö denna vintern, och det är ju det vintern är tillför? så sommaren ska vara jätte värm :P).

Nu har jag inget mer att skriva så ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

Jag såg på aftonbladets hemsida att det skulle bli en jättevarm vår, så sommaren kommer nog också bli kanon! :)



Frågorna som du ställde i min blogg tänkte jag svara på här och nu - det var inte så många som var intresserade utav en frågestund nämligen! :)



Mitt första barn, Melvin var planerad och vi tog då reda på könet för att vi ville kunna köpa det som behövdes.

Mitt andra barn, Mejja var inte planerad. Jag var faktiskt ganska chockad över att vara gravid och eftersom att hon inte var planerad så tog vi inte reda på könet heller eftersom att vi ville att det skulle vara en överraskning. Vi gissade dock på tjej och fick rätt :)



Hoppas att du är nöjd med svaren :)

2010-01-20 @ 14:54:23
URL: http://sandrastomberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0