Saknaden kommer alltid finnas kvar!

Idag är det hela 6år sen du gick bort syster =/,
Saknaden efter dig kommer alltid vara där, men jag är säker på att du har det bra där du är, och ser vad vi gör,
Jag kommer alltid att sakna dig och älska dig!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag, vincent och johan kom precis hem, vi var ute i kylan och handlade upp våra sista pengar!, Men mat måste vi ju ha, och nu räcker det tills på onsdag då det blir att handla rätt så mycket. =) Är faktiskt rätt så glad att vi har klarat denna månaden utan att låna pengar!, Fick ju bara 100kr av försäkringskassan, sen hade vi ju en del utgifter som man bara har då och då:P, hah, t ex raketer, Tågbiljetter till pappa och syster och hem, ja en del pengar, men vi fixar det =), bara vi vill så!, och så köpte jag ju en ny mobil, digitalkamera och johan ett spel,
Fast denna månaden ska vi ju betala en del av mina glasögon och linser!, =/, men det fixar sig :D,
Medans vi  var ute i kylan så hade emil städat här hemma, tack så mkt.

Ska strax gå ner till tvättstugan och börja tvätta, 14,00-17,00





Kommentarer
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

Jag har anmält Melvin till en agentur i karlstad :)

2010-01-17 @ 14:01:34
URL: http://sandrastomberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0