Ojsan

Glömde att uppdatera om julklapparna igår men det kommer nu:

Vincent:
Plastkök, (fick till lite grejer till den)
Hund, (leksakshund)
Spel
Bok
Kläder
Pratande nalle
Kundvagn
Pulka
skor
duplo
lastbil
Anka
Påslakan

Tror det va det

Jag och johan:

Vitrinskåp
Diskmaskin
Kläder (fick jag)
Glasögon, Linser och en mobil (fick av älsklingen :D)
Wii spel (johan fick av mig)
godis

Tror det va det =)

NU ska jag kolla vad vi har för kläder till bebisen och vad som behövs handlas =), sen vet jag faktiskt inte vad jag mer ska göra ídag,
Jo jag ska tvätta efter som vi ska till johans mormor imorgon som fyller 79 =).
Och börja lite med maten idag blir det fiskgratäng :D:D.
Kankse blir bilder sen på kläder vi ska spara till bebisen=). Och nya på vincent, klippte han igår :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0