Mysigt

Nu har jag och vincent badat :D, han älskar verkligen att bada, fast inte att få vatten i ansiktet då blir det lite gnäll, och riktigt mkt gnäll. men huvudet måste också bli rent =),

Idag har vi inte gjort så mycket, vi kom hem från johans mormor, (sov där för vi kom inte hem), sen körde vincents farfar mig och vincent hem =), sen har vi lekt, och vincent kom på en ny sak, klättra upp på skötbordet och skrika mamma haha, han hade även gjort en sak i blöjan,

Innan vi duschade sa jag till vincent kissa i pottan =), så satte han sig, (kom inget men bra att han fattade), så ska bli lite mer potträning för han, när började ni med det, eller när har ni tänkt att börja?. Vi vill helst ha han rätt så pottränad till sommaren =)

Hm vet inte vad mer jag ska skriva, jag och vincent gick och möte johan på tåget och gick inom ICA och handlade, blev rätt mkt, men nu har vi mat hemma och det är viktigt ju,
Vi har även försökt ge vincent lite mindre välling, och det har med funkat =),
På lördag eller söndag ska vi storstäda här, Julen ska ner!, nu har vill vi ha sommar!,

Och nästa vecka på onsdag ska jag till emma, thomas och max :D, första gången jag få se max :D, ska bli så roligt hehe, ska  även till MVC efter det,

och det är bara 114dagar kvar till BF!, helt sjukt det har gått så snabbt,
Den 1april ska vi hjälpa johans föräldrar att flytta, eller jag ska mest stå och se glad ut haha, kan ju inte lyfta så mkt,
Sen bestämde jag och johan att vi ska fira påsk här nere och midsommar hos pappa :D,

Nu har jag inte så mkt mer att säga,  Så sov gott

Kommentarer
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

Jag försökte potträna min son, han är nu 2 år och 3 månader, det gick bra ända tills han såg att han hade bajsat i pottan och vill nu inte göra nånting på pottan haha! Jag tar det som det kommer - han väljer ju själv när han vill bli blöjfri, jag tror att det blir lättare till sommaren :)

2010-01-08 @ 11:01:54
URL: http://sandrastomberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0