MVC <3

Till anonym: nepp märkte inget att jag hade han imagen, känns lite konstigt efter dom jag känner denna babisen :P,
Hm det bästa är ju att vänta tills han är redo!, hur gammla e ni?


Idag gick jag och vincent till dagis så vi va där vid 9 efter som han börjar då :D,
Lämningen gick jätte bra, han gick in och lekte direkt, När jag hade lämnat han så gick jag till emma, efter som jag skulle vara på MVC vid halv 11, När jag kom dit fick jag väga mig, sen på 15veckor har jag gått upp 1,4kg :P haha, men bebisen växte som den ska så det är bra :D,
Har för mig hjärtljudet låg på 150.

Fick även ta blodprov idag igen efter som jag va negativ.
Nästa gång jag ska dit är den 10Feb alltså i vecka 30

Nu ska jag busa med min underbara son! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0