Man blir glad av sånt här

Okej hade du gott för långt med båda? Jag känner inte dig, men det jag har läst på din blogg så tycker jag att du e en underbar mamma!

Svar: med vincent v 33-35 så där var det verkligen försent, men denna hade vi kunnat ta bort men det ville vi inte, men h*n  va inte planerad,
Och slår vad om att du med e det, (om du nu e), annars så kommer du bli,
Det bästa man kan ge sitt barn e kärlek <3

Tack, jag är en underbar mamma =) hehe,
Kan inte fler folk skriva mer gladda kommentarer till folk man blir glad av sånt,

Sov gott :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj Då var det ingen lång väntan för dig där=) Jag vill så gärna ha en bebis men min sambo vill inte nu=( Så jag får vänta tills han e redo. Jag vet inte hur jag ska övertala han till att vilja skaffa en liten.=( Något förslag?

2010-01-12 @ 22:01:24
Postat av: Anonym

Hoppas att du inte tycker det e jobbigt att jag frågar.Säg till då. Märkte du inte att du var gravid med din söta son?

2010-01-12 @ 22:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0