Magbild?

Igår så städade vi klart det sista. drog ut spisen så tog bakom där, lika dant med sofforna :D, Fy med skit det var där!, Igår gick jag även in i vecka 25, Alltså bara 15veckor kvar :D, det går snabbt hehe,
 Längtar som bara den till April då vincent fyller år och vi ska börja handla saker till vincent och bebisen, <3.

Jag ska försöka få någon att göra om min blogg, vem gjorde eran? :D

Hm idag så vet jag inte vad jag ska göra, vill ha hemma dag med vincent hehe, han börjar ju dagis imorgon.
Fast vincent verkar ha sån dag att han vill leka för sig själv, fort jag sätter mig jämte han så blir han arg :P haha

Ska jag börja ta bild på magen varje vecka eller varanan vad tycker ni?


Så här ser vår vecka ut:

Idag: ta det lungt
Tisdag: Dagis, ska prova mina linser, figge och Linda kommer kanske,
Onsdag: dagis, hem till emma och MVC
Torsdag: dagis, ta det lungt
Fredag: Vet inte vad som händer
Lördag: Vet inte vad som händer
Söndag: vet inte vad som händer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0