Lista, vincent

när fick du reda på att du var gravid? 14 feb- 08
var bebisen planerad? Abolut inte
mådde du illa mycket? Nej inget alls
hur blev ditt hår? Som vanligt
hade du mycket halsbränna? Nepp
grät du för ingenting? Ne inte vad jag vet?
var du känslig? Kunde bli rätt arg för ingenting :P
vad gillade du för mat? Det jag brukade äta
rökte du? Nej, Aldrig gjort
när kände du bebisens första sparkar? Vecka 40
var du ofta orolig? Japp, klart
samlade du på dig gravidtidningar & böcker? Nej
sparkade bebisen mycket? Nepp
när började du läcka bröstmjölk? Gjorde aldrig det
fick du bristningar? Lite
hur kommer det sig att du behöll bebisen? Efter som jag va i v 33-35 så hade jag inte så mkt val
blödde du någongång? Nej .
levde du på som vanligt? Ja det gjorde jag.
hur gammal var du när du blev gravid? 17
hur tog dina föräldrar det? Pappa blev ju chockad, som alla andra
hur tog din partner det? han e glad nu.
vart bodde du/ni? Hemma hos pappa, sen eget.och nu bor jag och johan tsm
hur ofta gick du till mvc? 2 till 3 gånger i veckan
hur många ultraljud gjorde du? jadu 5tror jag?
hur började din förlossning? Värkar.
hur många timmar tog din förlossning?från första värken lite mindre än två timmar
födde du vaginalt eller med kejsarsnitt? Vaginalt :)
hur mycket var du öppen när du åkte in? Hela 3cm:)
vilken smärtlindring tog du? testade lustgas men gick verkligen inte.
hur var din partner under förlossningen? Mycket bra stöd.
hur lång tid tog det att krysta ut bebisen? 40min tror jag det va
blev det komplikationer? Nepps :D
fick du sy? Ett litet
hur var vikt och längd? 3575g (har jag för mig) 50cm
ögonfärg: Ljusblåa
hårfärg: Brun
ammade du? Ja
ammar du? Nej
hur gammal är bebisen nu? 21månader:)?
vad tyckte du om förlossningen? Jag tycker att det gick väääldigt bra och snabbt,
vill du ha en till? Har en på G
planerar ni ett till? inte nu efter som jag har en i magen.
när kommer andra barnet? Har BF 1Maj
hur är ert förhållande nu? Bra =)
vilken vecka födde du i? 42+3 (tror man)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0