Kommentar!

Varför tar du med ditt barn och badar när han är sjuk? Dummaste man kan göra ju! Varken vuxna eller små skall bada när man är sjuka!

Svar: han va inte knappt förkyld igår!, Och jag tror inte det skadar vincent att bada, när han e förkyld sålänge han e helt torr när han går ut!.
Och idag e han fortfarande bara lite förkyld, han gick inte till dagiset idag tack vara att det är jag som mår så dåligt, Jag orkar inte putta (stavning?) en vagn fram och tillbaka i 1timme och gå själv 1timme när jag mår skit!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jag och vincent vaknade nyss efter 2timmars vila och jag mår bättre nu :D, skönt det hehe.
Vincent verkar med må bättre efter denna långa vilan, snart slutar emil och johan, halv 4 idag, så ska försöka ha maten klar när dem kommer hem, tror dem kommer hem runt 5 halv 6

Vincent favvo mössa är min studentmössa, tog nyss bild så ska lägga in den nu så ni får se.

Det bästa med radiotjänstens räkning är att man kan ändra förfallodagen på den :D, det gillas :D hehe




Kommentarer
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

Gud vilket litet charmtroll. Supersöt verkligen! :)

2010-01-19 @ 17:14:55
URL: http://sandrastomberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0