Icas blöjor suger!,

Jag och vincent somnade lite innan 1, vi sov så gott tills min kära syster ringde mig hehe, då blev det fullfart på vincent :D,
 fast just nu sitter han och kollar på tv, Disneychannel den är på rätt mycket när jag och vincent är själva hemma <3
Vincent åt två tallrikar med mat innan vi somnade, tyckte det va riktigt bra, efter som han vanligt viss inte brukar äta något när han är förkyld, och väldigt lite när han är frisk, (på eftermiddagen).
Men idag så ville han ha massa mat <3

Icas blöjor suger!,
vilken sort brukar ni ha till ert barn? :D

Snart kommer nog johan hem han slutade halv 3, men emil slutar halv 4 så han väntar nog på emil.
Skönt med helg, fast vi ska tvätta imorgon, har bara en tvättkorg tror jag, så det går snabbt :D,




Kommentarer
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

Vi kör på Lidls blöjor och har gjort det hela tiden och dom är KANON! :)

2010-01-15 @ 19:42:57
URL: http://sandrastomberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0