Hungrig!

Är riktigt hungrig nu, ska bli ett snabbt inlägg sen ska jag göra pizza, ska bli gott med hemmagjord pizza :D, hehe,

Idag vid 11-12 tiden skickade emma om jag ville med ut på promenad, och det sa jag självklart ja till :D, så klädde på vincent, som förövrigt sprang naken haha, försökte få han att kissa i pottan men det ville han inte.(fast han kissade faktskt inte alls på en timme),
 
Jag och vincent gick ut i kylan, det är verkligen riktigt kallt ute!,
Träffade Max för första gången, och han är så otroligt söt! han är bara en vecka så  han är jätte liten hehe.
Vi gick bara en lite promenad, sen gick vi hem till emma, och satt där, vincent va riktigt busig, men så är väl alla barn =),
Vid halv 3 gick vi för jag skulle handla och möta johan,
Jag köpte faktiskt öl till johan =), som han kan ha i helgen, och han blev glad. :D, 
När när johan kom så sa han att  bentia va med, så hälsade på henne och sen,
Nu har det blivit riktigt kallt ute!, vi frös som bara den på vägen hem, men nuhar vi mat för hela helgen så vi ska vara inne hehe, Ha en myshelg =)

Nu ska jag börja med mat :D,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0