Gör nog så här

Låter denna blogg va kvar, men gör en till som jag kan skriva det lite mer hemliga om ni förstår :D, 
Alla får ju inte den!, så skriv om du vill ha den och lösenordet till den bloggen så får vi se om ni får!

Vi vaknade vid 8 tiden idag, fast låg och i sängen till halv 9 :D, vi ska strax äta frukost, få se om vincent vill ha, han har blivit jätte förskyld, stackars min älskling!

Bebisen har verkligen hållt på hela natten, och man börjar verkligen känna utan på magen med <3, men efter som johan sov så kunde han inte känna det =(, men det lär väl komma det med .

Idag har jag inte en aning om vad vi ska göra, jo vi ska skriva vad vi måste handla på onsdag.

Skriver kanske mer sen, ska göra en blogg till nu. !

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag skulle jätte gärna vilja ha den=)

2010-01-15 @ 14:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0