God morgon,

Inatt har både jag och vincent sovit oroligt!, vet faktiskt inte varför? så jag är inte så utvilad idag. =/ Men vincent verkar vara det, han somnade ju tidigt igår så=), (även fast han vaknar mellan 20,00- 21,00, fast då låg han i soffan och kollade på tv).

Jag och vincent åt flingor till frukost idag, och så var vi precis nere i tvättstugan och la i två maskiner tvätt, ska ta handdukar sen, och gardiner =). sen när tvätten är klar så ska jag och vincent gå ner till stan och handla bröd till Emil och Johan imorgon, Eller kankse tar och bakar det?, vi får se hehe. orkar egentligen inte gå ner dit idag.
Jag ska ringa dagiset sen vid 12 tiden, så dem vet att vincent kommer imorgon =).

Hur mår ni idag?




Kommentarer
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

Okej :)

Jo här är det helt okej. Ska iväg nu, Melvin ska få prova att åka skridskor för första gången :)

2010-01-25 @ 15:59:46
URL: http://sandrastomberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0