God morgon!

Eller vi vaknade för ett tag sen, jag skickade till johan vid 8 och bad han ringa vincents dagis och säga att han inte kommer idag, hade ingen röst imorse kunde inte få fram något =/, men börjar bli bättre nu som tur e,
Så idag e vi bara hemma.
Vincent är fortfarande förkyld, men på bättringsväg, och min förkyldning blir bara värre =/. Men vi får se imorgon om han ska till dagis eller inte, det märker vi.

Det står att det e 100dagar kvar till bf men det är 102dagar. (efter som jag hade BF den 29april men ändrades ju på ul till 1maj. =)), Men det börjar närmar sig verkligen :D, kul kul tycker jag. hehe.

Idag ska vi bara ligga i sängen, eller soffan och ta det lungt.

Just det fick en fråga vart vi badade igår, i Lund kommer inte ihåg vad stället heter

 Älsklingen igår <3

Kommentarer
Postat av: Williams-mamma

Stackare :/ hoppas ni blir bättre båda två snart. Hmm, badet som ni badar på, är det rätt nära stationen? eftersom du sa att där var bubbelbad och så, menar du högavallsbadet kanske? :) /Kimberly

2010-01-19 @ 12:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0