Glad =)

Idag va det dagis för vincent igen, men lite seg va han att få upp, när jag skulle gå började han gråta =(, men sen såg man genom fönstret att han lekte med bilar hehe =),  Sen gick jag och hämtade mina glasögon och linser, är faktsikt nöjd men väldigt ovan vid glasögon nu, och linserna är bra som vanligt =),
Efter de så gick jag och handlade på Coop lite till maten ikväll, det blir gulah (stavning?) och ris =), första gången jag ska göra det så får se hur det går,

Sen va klockan bara halv 1, men lite onödigt att gå hem och sen tillbaka efter som vi har en rätt så bra bit hem och till vincents dagis, så jag hämtade han tidigare, men då sov han :P, så väntade lite där, efter ca 10min vaknade han av en mardröm =(, så lite tur hade han att mamma va där hehe, <3, (självklart skulle personalen tröstat han annars!)

Så vi kom hem vid kvart över 1, och nu är diskmaskinen på, vid 3tiden börjar ja med mat, tar ca 1-2 h att göra maten så .


Nu luktar dt lite konstigt jämte mig :P, kommer nog bild sen :D

Kommentarer
Postat av: Mia - 17år och Mamma till William och Marcus!<3

Kul att ni hänger med! :D

//Kram, Mia

2010-01-12 @ 16:41:36
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/
Postat av: Emma

gulasch :)

2010-01-12 @ 17:33:23
Postat av: Anonym

Finns det något som e jobbigt med barn? Vad skulle du göra om din sambo inte skulle vilja ha något barn och du vill så gärna ha en liten?

2010-01-12 @ 17:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0