Funderar!

Funderar på att låsa min blogg. Vad tycker ni?

Har lämnat vincent på dagis så nu är här tyst,
Åt precis lite flingor det behövdes i magen, somnade hungrig igår men orkade absolut inte göra mat då =/,

Här är så tyst utan vincent,
saknar han varje gång han inte är nära mig =/, till och med när han sover i rummet jämte så, längtar jag tills vi ska upp så jag kan busa med han :D,

Nu ska jag titta på våra bästa år, sen dammsuga och sådär sen blir det att hämta min prins, <3

Någon som har lust att följa med att bada på Måndag?


Kommentarer
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & gravid med nummer två

Varför låsa bloggen? :) Grattis till bebis i magen förresten!

2010-01-14 @ 10:50:01
URL: http://linajohnsson.blogspot.com
Postat av: Matilda

Nej det tycker jag inte för jag vill läsa din blogg! Jag älskar den! Hur trivs Vincent på dagis?

2010-01-14 @ 11:14:26
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & gravid med nummer två

Ok, men ingen idé att ta åt sig :) Man vet ju själv att det dom säger är fel! Stå på dig :)

2010-01-14 @ 14:52:55
URL: http://linajohnsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0