Blandat!

Imorse gick jag och vincent upp vid 7 tiden! fy vad vi var trötta, men skulle ta tåget till lund vid 8 tiden.
Vi åkte in dit med benita i ett helt fullt tåg, vi fick till och med köra på folk för dem skulle akta sig! (annars hade våra vagnar fått plats men inte vi), hade dem bara gått in längre så hade det fått plats mycket mer folk!,
När vi väl var i Lund så skulle vi ta bussen som också var väldigt full!

När vi kom tillbaka till stan så kollade vi runt lite, och när jag var hos elena, (hon jobbar på jättekul) så märkte jag att vincent hade kissat ner sig, och inga extra byxor hade jag med mig!, så jag fick gå och kolla på ett par billiga byxor till han så såg jag på lindex fönster, Halva rea priset, tänkte fy vad bra, när jag kom in dit så visade det sig att det bara var på tjejkläderna!, varför inte på killkläderna?

Så jag gick surt vidare till HM där jag hittade rea med men som innan bara tjejkläderna!, så jag hittade ett par mjukisbyxor för 80kr, (normalpris).

Sen ville benita ta kort på liam sånt typ id kort, (alltså små kort), vi gick nog och letade i ca 1timme efter en, men sen fick hon tag på en och fick jätta fin bild på han =),
Så när bilderna var klara så såg vi att klockan var mycket, så vi gick till tåget, som denna gången inte var lika fullt som tur va!.

När vi väl var i här så gick jag direkt till BVC,
Han väger nu 12 880 (har jag för mig annars va det 12 883 eller något sånt)
Och han är 87,6cm lång
Sen fick han en spruta (inte Svininfluens sprutan!) Och han sa inget, han skrattade, haha

När allt var klart där så gick jag och vincent till ica och den dumma snön var verkligen ivägen för vagnen!, det kändes som man knuffade 200kg!
Johan och Emil kom dit och vi handlade lite mat och så,
Imorgon till frukost blir det Mannagryn!, fy vad gooooooootttt :D
Sen skulle vi gå till där jag köpte mina glasögon och linser, men där stod det en lapp, stängt pga ovädret!, hur kan man stänga en affär för det när alla andra har öppet?

Så vi gick hem som brukar ta ca 20min men det tog ca 1timme, för vagnen fastnade överallt, och vägde nu mer än 200kg som det kändes som!,
Men vi alla tre turades om (jag, johan och emil), men jag gjorde inte så mycket för jag måste ju tänka på bebisen i magen med, =).
Väl hemma så packade vi in sakerna, och sen ställde jag mig och gjorde mat, Pasta,ostsås och bacon riktigt gott så vi alla åt mycket även vincent :D.
Nu ska jag sluta skriva och ta liten bit choklad och kolla på andra avenyn :D

hoppas ni har haft det bra i snöovädret, och sov gott :D


 Namn förslag? <3

Vincent <3,

Älskar mina barn mest!

Kommentarer
Postat av: Corina

Nej, det blev en hel del snö och blåst här borta med så man fick köra försiktigt :)

2010-01-28 @ 21:49:41
URL: http://reachyourelimit.blogg.se/
Postat av: Sara, Mamma till Joline <3

Sv: Hej! Jag vet faktiskt inte vad det kostar :p

2010-01-28 @ 22:17:42
URL: http://saraelinmarie.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej hehe . preventivmedel

2010-01-29 @ 18:35:34
URL: http://angelicalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0