Köpa?

Fråga: Varför ska ni på UL igen? Nått som är fel? :/ kramar

Svar: Det är till växt UL, =), tror alla gör det här nere =), men inte säker, men inget ska vara fel :D

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Och tack emma för sidan, vi har nu beställt och väntar på att det ska komma :D, hehe.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------


Idag fick vi lite sov morgon till 9 :D, hehe skönt skönt :D , (har haft svårt att sova i 2nätter nu, vet inte varför, känner mig orolig när jag sover =/).  Och snön börja försvinna, det sägs ju att våren ska komma nu!, det hoppas vi verkligen på.

Idag ska vi gå och handla lite mat till helgen så kan vi bara ta det lungt, Men blir väl att gå en liten sväng,
ska nog även börja fixa vagnen och allt så (syskonvagnen).

Sen ska vi även lägga ut johans trummor på blocket, om ni inte vet någon som vill köpa?. hör gärna er runt och så! :D

Kommentarer
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

Hej! Hur äre? :)



Jag har just nu 2 tävlingar på min blogg, namnnappar till den kommande bebisen kanske? Eller varför inte ett presentkort på 200 kr hos barnshoppen. Var med och tävla! :)

2010-03-01 @ 07:12:48
URL: http://sandrastomberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0