Dagen idag .

Idag vaknade vi vid halv 8 tiden, det har vincent börjat med nu så bara att gå upp när han vill =).

Jag, johan och vincent gick till tåget vid halv 10, efter som tåget går 10 till Lund.
Vi kom det vid 10,07 och gick och åt lite efter som vi skulle iväg och bada, då måste man ju ha mat i magen!.

Idag åkte vi ända till hörby, tror det ligger vid eslöv? :P Där va jätte fint bad och varmt!, det gillas. :D
Vincent ville vara där dem stora barnen va, så jag va där och lekte med han och höll han, efter som han ville vara där det var djupt :P, han ville även vara under vattnet hela tiden, sen satte jag upp han på kanten så hoppade han ner till mig <3, han älskar verkligen vatten, (så länge han slippe shampoo, för det hatar han!),
Johan satt och kollade på när vi badade :D, men Elena, my, Linda (tror hon hete så) och nelly badade :D,
Så vincent badade ensam med fina flickor, haha

Efter vi hade badat så åkte vi in till lund igen, vi gick ner till Jättekul och handlade Luktfria påsar  (sån till hink som inte ska lukta något) :P, och godis så klart!,  Sen gick vi till onoff för att kolla om dem hade dammsugarpåsar men det hade dem inte!, På vägen dit möte vi emil, så han hängde med oss :D,
Vi gick även igenom skopunkten tror jag det är?, där vincent fick ett par nya skor, han använder till och med dem!, så vi ska lägga undan dem andra så han inte hittar dem, han får inte använda dem för dem är för små!, tror det var storlek 21 i dem och i dessa har han 24 :P.

Sen åkte vi hem, och när vi skulle gå hem så började det regna så vi gick i ett bra tempo. :D

Väl hemma och hämtat posten så blev jag glad, vi ska få se vår lill älskling igen den 11mars! :D:D

Nu ska vi bara ta det lungt, är riktigt trött efter badat, det tar på en!. Hoppas ni har haft en bra dag. 

(bilder kommer sen när johan har lagt in dem, och även bild på vincent nya skor :D) 

  Jag älskar dig så fruktansvärt mkt!!


 Även dig!, 

(kan ju även skriva att bebisen är riktigt duktig på att sparka !)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0